مزید پڑھیں

اطمینان، ملازمت اور ملازم کے فرائض

- Advertisement -

ایک ملازم کا بنیادی فرض یہ ہے کہ وہ اپنے آجر کے ذریعہ تفویض کردہ کاموں کو انجام دے۔ اس میں ان کے مخصوص کام کے فنکشن سے متعلق کاموں کے ساتھ ساتھ عام ذمہ داریاں جیسے کمپنی کی پالیسیوں اور طریقہ کار پر عمل کرنا شامل ہو سکتا ہے۔

ان مخصوص ذمہ داریوں کے علاوہ، ملازم سے بھی توقع کی جاتی ہے کہ وہ کمپنی کے بہترین مفاد میں کام کریں۔ اس میں رازداری کو برقرار رکھنا، مفادات کے تصادم سے بچنا، اور ساتھیوں کے ساتھ مل کر کام کرنا شامل ہو سکتا ہے۔

بدلے میں، کمپنی کی ذمہ داری ہے کہ وہ اپنے ملازم کے ساتھ منصفانہ اور احترام کے ساتھ برتاؤ کرے۔ اس میں ایک محفوظ اور صحت مند کام کا ماحول فراہم کرنا، تمام قابل اطلاق لیبر قوانین اور ضوابط کی تعمیل، اور منصفانہ معاوضہ اور فوائد کی پیشکش شامل ہے۔

سب سے اہم طریقوں میں سے ایک جس سے کمپنی اپنے ملازمین کے ساتھ اچھا سلوک کر سکتی ہے وہ ہے ایک مثبت کام کی ثقافت کو فروغ دینا۔ اس میں کھلے مواصلات کو فروغ دینا، ٹیم ورک اور تعاون کی حوصلہ افزائی، اور اچھی کارکردگی کو تسلیم کرنا اور انعام دینا شامل ہو سکتا ہے۔

ملازمین کے ساتھ اچھا سلوک کرنے کا ایک اور اہم پہلو پیشہ ورانہ ترقی اور کیریئر کی ترقی کے مواقع فراہم کرنا ہے۔ اس میں تربیتی اور تعلیمی پروگراموں کی پیشکش کے ساتھ ساتھ کمپنی کے اندر ترقی اور ترقی کے واضح راستے شامل ہو سکتے ہیں۔

مجموعی طور پر، ملازمین اور ان کے آجر کے درمیان تعلق ایک دو طرفہ گلی ہے، جس میں دونوں فریقوں کی کچھ ذمہ داریاں اور توقعات ہیں۔ اپنے فرائض کو پورا کرنے اور ملازمین کے ساتھ احترام کے ساتھ برتاؤ کرنے سے، کمپنیاں ایک مثبت اور نتیجہ خیز کام کا ماحول بنا سکتی ہیں جس سے ہر ایک کو فائدہ ہوتا ہے۔

جب کاروبار چلانے کی بات آتی ہے تو غور کرنے کے لیے بے شمار عناصر ہوتے ہیں۔ اپنے دفتر کے احاطے کو محفوظ بنانے سے لے کر کاروباری منصوبوں اور مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کو لاگو کرنے تک، مشکل ترین چوٹی پر چڑھنے کے دوران بہت سی رکاوٹوں کو دور کرنا ہے۔

لیکن آپ کے کاروبار کو کامیاب بنانے میں سب سے اہم نکات میں سے ایک ملازم کا اطمینان ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کے عملے کے اراکین کو خوش رکھنے کی اہمیت اور ان مختلف طریقوں کو تلاش کرتے ہیں جن سے آپ ایسا کر سکتے ہیں۔

ملازم کی اطمینان کیوں اہم ہے؟

موجودہ جاب مارکیٹ کے عروج کے ساتھ، اپنے موجودہ کارکنوں کو برقرار رکھنا اب پہلے سے کہیں زیادہ اہم ہے۔ 2021 میں جولائی اور ستمبر کے درمیان ملازمت کی آسامیاں حیران کن طور پر 1.1 ملین تک پہنچ گئیں- جو 2001 کے بعد سے ریکارڈ کی بلند ترین سطح ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آجروں کو ہر ممکن کوشش کرنے کی ضرورت ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ان کے عملے کے ارکان اپنے موجودہ ملازمت کے کردار کو پورا محسوس کریں اور انہیں کہیں اور دیکھنے سے روکیں۔

نہ صرف یہ، بلکہ جب ملازمین قدر کی نگاہ سے محسوس کرتے ہیں تو آپ کو ان سے بہترین نتائج حاصل کرنے کا امکان بہت زیادہ ہوتا ہے، جس کے نتیجے میں آپ کے کاروبار کی مجموعی کامیابی میں اضافہ ہوتا ہے۔

ملازمین کی اطمینان کو بہتر بنانے کے لیے کیا کیا جا سکتا ہے؟

بہت سارے طریقے ہیں جن سے آپ اپنے ملازمین کی پرورش کر سکتے ہیں، ٹیم کے مربوط اراکین کے طور پر ان کی تعریف کرنے میں ان کی مدد کر سکتے ہیں۔ یہاں خوش کارکنوں کو برقرار رکھنے کے لئے مفید تجاویز کی ایک فہرست ہے:

قابل قدر محسوس کرنا

ملازمین کے اطمینان کی سب سے بڑی وجوہات میں سے ایک تنظیم کے اندر قابل قدر محسوس کرنا ہے۔ حالیہ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ 57% ملازمین اپنے کردار میں خوش محسوس کرتے ہیں کیونکہ وہ کام کی جگہ پر تعریف محسوس کرتے ہیں۔

لچکدار کام کرنا

چونکہ وبائی مرض نے پورے برطانیہ میں سیکڑوں کاروباروں میں ریموٹ ورکنگ متعارف کرائی ہے، بہت سے ملازمین کام کی زندگی کے نئے توازن کے عادی ہو چکے ہیں جو گھر سے کام کرنا ان کی زندگیوں میں لا سکتا ہے۔ انسٹنٹ پرنٹ کے ایک حالیہ سروے میں، ہم میں سے 45فیصد لچکدار کام کے اوقات تک رسائی چاہتے ہیں۔

کام کے مراعات

چاہے وہ پیزا اور پراسیکو ایک جمعہ کے کھانے کا وقت ہو، یا عملے کے ارکان کو مہینے میں ایک بار ایک گھنٹہ پہلے بند کرنے کی اجازت دینا، چھوٹے اشارے دفتر کے ارد گرد موڈ پر بڑا اثر ڈال سکتے ہیں، جس سے عملے کے ارکان حصہ بننے پر شکر گزار محسوس کرتے ہیں۔ آپ کی کمپنی کے. اس کے ساتھ ساتھ، اسٹاف سوشلز کے لیے ایک بجٹ مختص کرنا ایک پر سکون ماحول میں ٹیم کو جوڑنے کا ایک اہم طریقہ ہے۔ اپنی ٹیم کو اس بات کا ذمہ دار بنانا کہ وہ سماجی تقریب کیسا نظر آتا ہے آپس میں اتحاد کے ماحول کو فروغ دینے میں بھی مدد ملے گی۔

تربیت اور ترقی

اگر عملے کے اراکین کو خوش رکھنے کا ایک طریقہ ہے، تو یہ ترقی کے منصوبوں کے ذریعے ہے جو ترقیوں کا باعث بنتا ہے۔ یہ آپ پر منحصر ہے کہ ایک آجر کے طور پر، عملے کے اراکین کی رہنمائی کے لیے ایک وقت کا بندوبست کرنا، اپنے کیریئر کی سیڑھی پر اگلے مرحلے تک پہنچنے کے لیے انہیں کیا کرنا چاہیے۔ تربیتی منصوبوں اور باقاعدگی سے کیچ اپ میٹنگز کو اکٹھا کرنا انفرادی پیشرفت کو سرفہرست رکھنے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔

فلاح و بہبود پر توجہ مرکوز کریں

ملازمین صرف اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کر سکتے ہیں اگر وہ اپنا سب سے اچھا محسوس کر رہے ہوں۔ فلاح و بہبود پر توجہ مرکوز کرنا اپنے کارکنوں کو یہ دکھانے کا ایک طریقہ ہے کہ آپ کے دل میں ان کی بہترین دلچسپی ہے۔ چاہے یہ مساج واؤچر ہو، صحت سے متعلق رعایتی ملاقاتیں ہوں، یا موسم سرما میں نگہداشت کے پیکج بھیجنا ہوں، آپ کے عملے کے ارکان کو یقین ہے کہ وہ سال بھر کی تمام محنت کے بدلے تھوڑا سا ٹی ایل سی کے لیے شکر گزار ہیں۔

- Advertisement -
سمیرا خان
سمیرا خان
سمیرا ٹروتھ سوشل پاکستان کی بانی ہیں۔ سمیرا گزشتہ 2 سالوں سے ٹروتھ سوشل پر کام کر رہی ہیں اور سیلف ڈویلپمنٹ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا کا مطالعہ کر رہی ہیں۔ ٹروتھ سوشل ملک میں تیزی سے ترقی کرنے والا پاکستان کا پہلا معلوماتی اور حقیقت پر مبنی بلاگ میں سے ایک بن رہا ہے۔ سمیرا سوشل میڈیا بہت کم استعمال کرتی ہیں، اس لیے آپ ان کو صرف ٹوٹر پر ہی دیکھ سکتے ہیں۔
spot_img